Celkem položek:
0 ks
Cena:
0,00
Úvod   >   Obchodní podmínky   >   Reklamační řád

Reklamační řád

Poškození vzniklé přepravou zásilky

Kupující je povinen při převzetí zkontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Pokud i přesto kupující zjistí až po převzetí, že je zásilka poškozena, je povinen do 24 hodin informovat prodejce e-mailem: prodej@svitidlatoplight.cz. Prodávající zajistí co nejrychlejší výměnu. Po této lhůtě nelze poškození reklamovat.

Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující
  • zboží je skladem (jinak není výměna možná)

Reklamace v záruční době

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté co vady zjistil.
Podmínkou pro převzetí reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době, která činí 24 měsíců.
Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním.
Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.
Prodejce zajistí opravu nebo výměnu vadné zboží nejpozději do 30ti kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

Postup při reklamaci

  • Kupující si vytiskne a vyplní Reklamační formulář, formulář ke stažení zde (.doc, 32 kB).
  • Kupující oznámí reklamační událost e-mailem na prodej@svitidlatoplight.cz, na který zašle vyplněný reklamační formulář.
  • Kupující na vlastní náklady osobně či prostřednictvím přepravní služby dopraví zboží spolu s kopií faktury a vyplněným reklamačním formulářem na adresu prodávajícího. Zboží nelze zaslat na adresu prodávajícího na dobírku, taková zásilka nebude převzata.
  • Kupující je povinen vracené zboží dobře zabalit, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy, za případné poškození zboží během přepravy nenese prodávající odpovědnost.
    Doporučujeme zásilku nechat pojistit.

O zahájení reklamačního řízení bude zákazník informován e-mailem.


Copyright © Michal Macek, 2011 - Všechna práva vyhrazena
www.svitidlatoplight.cz - Mapa webu

X

Naše webová stránka zpracovává soubory cookies za účelem zvýšení uživatelské přívětivosti. Více informací o zpracování cookies naleznete zde.